Бази даних


Наукова періодика України - результати пошуку


Mozilla Firefox Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер
"Mozilla Firefox"

Вид пошуку
Повнотекстовий пошук
 Знайдено в інших БД:Реферативна база даних (3)
Список видань за алфавітом назв:
A  B  C  D  E  F  G  H  I  J  L  M  N  O  P  R  S  T  U  V  W  
А  Б  В  Г  Ґ  Д  Е  Є  Ж  З  И  І  К  Л  М  Н  О  П  Р  С  Т  У  Ф  Х  Ц  Ч  Ш  Щ  Э  Ю  Я  

Авторський покажчик    Покажчик назв публікацій



Пошуковий запит: (<.>A=Хлюст Л$<.>)
Загальна кількість знайдених документів : 3
Представлено документи з 1 до 3
1.

Хлюст Л. П. 
Роль маркетинга персонала в системе управления на рынке труда [Електронний ресурс] / Л. П. Хлюст // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 1. - С. 221-223. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_1_47
Рассмотрены особенности управления маркетингом персонала при переходе к рынку, указаны факторы, влияющие на возрастание значимости личности работника в рыночной экономике, приведена оценка роли маркетинга персонала в системе управления рынком труда.
Попередній перегляд:   Завантажити - 296.117 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
2.

Хлюст Л. П. 
Теоретические подходы к оценке эффективности рекламной деятельности туристического предприятия [Електронний ресурс] / Л. П. Хлюст // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 5. - С. 157-160. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_5_31
Рассмотрены сущность и особенности рекламной деятельности в туризме, указаны факторы, влияющие на эффективность рекламных мероприятий в практике работы туристических предприятий, обоснованы теоретические подходы к оценке эффективности рекламной деятельности в туристическом бизнесе.
Попередній перегляд:   Завантажити - 281.443 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
3.

Хлюст Л. П. 
Реклама как элемент комплекса маркетинговых коммуникаций [Електронний ресурс] / Л. П. Хлюст, Н. О. Вербицкая // Держава та регіони. Сер. : Економіка та підприємництво. - 2013. - № 6. - С. 162-165. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/drep_2013_6_34
Рассмотрены сущность, цели и виды рекламы, а также сущность, цели и этапы проведения рекламной кампании. Указаны факторы, влияющие на эффективность рекламных мероприятий. Обоснованы теоретические подходы к определению роли рекламы как элемента комплекса маркетинговых мероприятий.
Попередній перегляд:   Завантажити - 277.103 Kb    Зміст випуску    Реферативна БД     Цитування
 
Відділ наукової організації електронних інформаційних ресурсів
Пам`ятка користувача

Всі права захищені © Національна бібліотека України імені В. І. Вернадського